środa, 21 października 2015

Bronzer RIMMEL Match Perfection

Witam Was,

znów po długiej nieobecności :(

Dziś przychodzę z recenzją świetnego bronzera od Rimmel - używam go do delikatnej konturowania twarzy i jestem nim zachwycona. Mam go dosłownie kilka dni a oszalałam już na jego punkcie ;)


Posiadam odcień 003. Bardzo łatwo się nakłada i współgra z moim podkładem Rimmel Match Perfection Foundation, o którym powiem w następnym poście. Utrzymuje się od rana do wieczora jednak pod koniec dnia mam wrażenie jakby się ścierał i zostawiał dziwne plamy (ale nie zawsze), jest wydajny co jest jego ogromnym plusem oraz nie pozostawia pomarańczowych odcieni co często się zdarza przy bronzerach. Podchodziłam do niego z dystansem po bardzo złych opiniach wyczytanych na forach, jednak po sprawdzeniu go mam już w zanadrzu drugie opakowanie ;)
Szczerze polecam ;)

1 komentarz:

  1. nigdy wcześniej nie widziałam ani nie słyszałam o tym produkcie :o zaskoczyłaś mnie ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z koszulkami dla par ze SWAG SHOPu!

    OdpowiedzUsuń