czwartek, 11 grudnia 2014

ciasto LAMBADA ;)

czas na coś słodkiego....

na przepyszne ciasto bez pieczenia !

LAMBADA


Tutaj macie przepis:

Składniki:

- 2 paczki okrągłych biszkoptów
- mleko do moczenia biszkoptów
- 2 litry soku pomarańczowego
- 0,5 szklanki cukru
- 4 budynie waniliowe
- 0,5 l śmietanki 30% + 1 Śmietan Fix
- 1 łyżka cukru pudru
- 0,5 tabliczki gorzkiej czekolady

Biszkopty moczymy w mleku i układamy na blasze.
6 szklanek soku i cukier musimy zagotować (do pozostałego soku wsypujemy budynie i mieszamy), gotujemy budyń na soku. Gorący budyń wylewamy na biszkopty i zostawiamy do wystudzenia.
Następnie ubijamy śmietankę z cukrem pudrem i Śmietan Fixem - wykładamy na zimny budyń..
Na koniec posypujemy ciasto startą gorzką czekoladą ;)
Gotowe.. ;)

SMACZNEGO ! ;)

11 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się chyba jeszcze z takim, ale przyznam, że wygląda ciekawie :)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie pyszne muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda, na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super! poszukiwałam właśnie przepisu na ciasto bez pieczenia. oprócz tego znam jeszcze inne, które kiedyś opisałam na blogu. Zastanawiam się jednak jak smakuje budyń na soku pomarańczowym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Spróbuję na 100 <33

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm narobiłaś mi ochoty na to ciasto, chodź nigdy go nie próbowałam! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda!
    http://all-nessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wygląda:) postaram się zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do tej pory robiłam Shreka czyli ciasto z budyniem gotowanym na zielonych sokach typu Kubuś :D polecam :D

    OdpowiedzUsuń