niedziela, 14 grudnia 2014

Długie i gęste rzęsy ;)

Która z nas nie marzy o dłuugich i grubych rzęsach? Chyba nie ma takiej dziewczyny.
Nie każdy jednak rodzi się z rzęsami jak z reklam popularnych marek, ale to nie oznacza, że nasze rzęsy muszą być już zawsze krótkie, cienkie i praktycznie nie widoczne..

Zanim jednak sięgniecie po gotowe i zazwyczaj drogie odżywki do rzęs, które i tak przynoszą właściwie marne efekty zastosujcie kilka domowych sposobów.

Ja o swoje zniszczone ciągłym stosowaniem tuszu oraz eyelinera rzesy dbam nakładając dwa tanie i łatwo dostępne preparaty, po których rzęsy nie tylko są grubsze i odżywione, ale również dużo dłuższe.

Pierwszym sposobem jest używanie bardzo znanego olejku rycynowego, który był stosowany przez nasze przodkinie hmm.. na przeczyszczenie. Owszem, brzmi to niezbyt ciekawie, ale może zdziałać cuda na naszych rzęsach (jak również włosach i paznokciach). Olejek rycynowy przyciemnia rzęsy, sprawia, że rzęsy stają się grubsze, nie wypadają i w moim przypadku są dłuższe! Ja nakładam go na noc, ponieważ to w nocy najlepiej regeneruje się nasz organizm. Jednak tutaj potrzeba duużo cierpliwości, bo efekty widoczne są po kilku tygodniach - ale warto poczekać !!! Cena olejku w aptece wynosi około 5 zł także cena również zachęca do kupienia. Ma niezbyt przyjemny zapach, ale da się znieść. Jest gęsty, lecz wystarczy go troszkę podgrzać i jest gotowy do nakładania. Ja nakładam go starą szczoteczką od tuszu, ale zamiast tego można użyć pałeczki do uszu.



Drugim sposobem jest nakładanie wazeliny na rzęsy - wazelina zapobiega łamaniu się rzęs, które są po niej wyraźnie nawilżone i grubsze. Jednak nie przyciemnia rzęs ani nie sprawia, że są dłuższe i gęstsze. Więc bardziej polecam użycie pierwszego sposobu z olejkiem.


Mam nadzieję, że Wam się przyda. ;)
Zachęcam do wypróbowania. ;)

6 komentarzy:

  1. Na pewno skorzystam z któregoś sposobu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja nie mam z tym problemu, ale ciekawe porady :)
    zapraszam do mnie kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam niczego do rzęs, więc pewnie wypróbuję :) wazelina na suche dłonie świetnie działa!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak znajdę to z pewnością wypróbuję :D

    obs/obs? ja już cię obserwuje i liczę na ciebie ! :)

    http://0prettylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń